좋아하는음악

Standing in the rain

forever1 2007. 1. 4. 12:37
I wanna keep my life to myself
I wanna be an unknown man
I need no others to see
What you ve been like
I don t want anyone else to know.

I m standing in the rain,
Feeling all the pain inside me
I m waiting in the rain with open arms
It s just another day
I m waiting in the rain someone else.

I ve got my way, I ve got my charm,
And I m feeling so good lying in your arms
You were looking at me when you said,
You wanted to be free
Again and again we got different ways.

I m standing in the rain,
Feeling all the pain inside me
I m waiting in the rain with open arms
It s just another day

It s been a long and lonely night,
I m waiting in the rain
I m waiting in the rain
For someone else.

Uuuh, I ve been waiting
I ve been waiting

I m waiting while my baby sleeps
I m waiting for the scary deeps
I m waiting for the things to keep
But I m a stranger
It s such a lonely feeling

I m waiting in the rain with open arms
It s just another day
Such a lonely feeling

It s been a long and lonely night,
I m waiting in the rain
I m waiting in the rain
For someone else. 
 

 

난 내 인생을 나만이 간직하고 싶어요.
알려지지 않은 사람이길 원하고,
다른 사람이 날 아는걸 원하지 않아요.
당신이 그래왔듯이  난 어느 누구도 알고 싶지 않아요.


나만의 모든 고통을 느끼면서 난 빗속에 서있지요.
난 두팔을 벌려 빗속에서 기다리고 있어요.
그저 다른 날일 뿐이지만 

난 빗속에서 다른 그 누군가를 기다리고 있어요.


나만의 매력을 갖고  난 내 길을 걸어왔어요.
당신 팔안에 누워 난 너무 기분이 좋아요.
당신이 날 바라보면서 이렇게 말했죠.
난 자유로워지길 바랬지만,
우린 반복해서 다른길로만 가고 있어요.


나만의 모든 고통을 느끼면서 난 빗속에 서있지요.
난 두팔을 벌려 빗속에서 기다리고 있어요.
그저 다른 날일 뿐이지만

외로운 느낌이 드는 지루하고 외로운 밤이었죠.
빗속에서 빗속에서 다른 그 누군가를 기다리고 있어요.


난 기다리고... 기다리고 있었어요.
그대가 잠들어있는 동안 무시무시한 깊이를 가진
소중한 것들을 간직하기위해 기다리고 있었지만,
난 외로운 느낌을 가진 낯선이었을뿐이지요.


나만의 모든 고통을 느끼면서 난 빗속에 서있지요.
난 두팔을 벌려 빗속에서 기다리고 있어요.
그저 다른 날일 뿐이지만
난 빗속에서 다른 그 누군가를 기다리고 있어요

'좋아하는음악' 카테고리의 다른 글

Heart of gold / Neil Young  (0) 2007.01.05
신 미아리 고개 / 채 련  (0) 2007.01.04
샹숑, 칸소네 모음  (0) 2006.12.29
겨울 노래 모음  (0) 2006.12.21
Julio Iglesias의 모음곡  (0) 2006.12.18